وبلاگ

روز جهانی لوازم التحریر

روز جهانی لوازم التحریر

سایت تحریر20 بعنوان فروشگاه آنلاین نوشت افزار بر خود لازم میداند تا اطلاعاتی را درباره لوازم التحریر و هرآنچه به این مقوله مربوط است به مشتریان و بازدیدکنندگان محترم این وبسایت ارائه کند.

روز جهانی لوازم التحریر چه روزی است؟

در عصر تکنولوژی فعلی کمتر کسی با وجود ایمیل و شبکه های مجازی علاقه ای به نوشتن نامه برای برقراری ارتباط دارد و به مرور به فراموشی سپرده می شوند چرا که علاوه بر زمان بر بودن ارسال نامه تمایلی هم برای دست به قلم شدن و نوشتن روی کاغذ وجود ندارد. تقریبا تمامی افراد بارها با خرید لوازم التحریر و نوشت افزار سروکار داشته اند.

روز جهانی لوازم التحریر برای حفاظت از هنر نگارش نامه و کارتها به وجود آمده است.

تاریخچه روز جهانی لوازم التحریر

انسانها از زمان ماقبل تاریخ نوشتن را انجام می دادند. شاید اشکالی که روی سنگ یا چوب می کشیدند را بتوان قدیمی ترین زبان نوشتاری انسانها  دانست.

روز جهانی لوازم التحریر

بعد از آن دوران زبانهای نوشتاری در مکانهای زیادی از دنیا شروع به رشد کردند مخصوصا در خاورمیانه و خاور نزدیک.

اسناد و اطلاعاتی که لازم بود برای گسترش های سیاسی انتقال پیدا می کردند باعث شد تا حکومتها به دنبال اختراع زبان نوشتاری بروند و معاملات و وقایع تاریخی به صورت مکتوب ثبت شوند.

زبان نوشتاری مردم بین النهرین را می توان به عنوان اولین سیستم زبان نوشتاری دانست که 3600 سال قبل از میلاد وجود داشته و فقط مفاهیمی از اشکال چندضلعی بوده است.

به مرور زمان کشیدن اشکال به سمت شکل فعلی زبان نوشتاری سوق پیدا کردند.

ترس برخی از این بود که پیشرفتهای تکنولوژی، نوشتن را روز به روز کم کاربردتر کنند. به همین منظور و به منظور اینکه هنر نوشتار رو به انقراض نرود، روز جهانی لوازم التحریر در سال 2012 به وجود آمد.

 

چگونه روز جهانی لوازم التحریر را جشن بگیریم؟

اگر برای شما سوال پیش آمده است که چگونه این روز را باید گرامی داشت پاسخ این سوال ساده است:

یک کارت پوستال یا یک نامه بنویسید. کسانی که این روز را بنا کردند قصد داشتند تا مطمئن شوند که هنر نوشتن با وجود تعدداد زیادی از رقیبانی که دارد از بین نرود پس سهم خودتان را انجام دهید تا این هدف محقق شود.

روز جهانی لوازم التحریر

روز جهانی لوازم التحریر

اگر تعطیلاتی خاصی در راه باشد مخصوصا تعطیلات بزرگی مثل عید نوروز، یک متن و دست نوشته از خودتان آماده کنید و روی کارت و یا نامه بنویسید و برای دوستان و اقوام ارسال کنید. همچنین هر از گاهی تعداد اندکی لوازم التحریر خریداری کنید و هرجا امکان داشت از آنها استفاده کنید.

در حال برنامه ریزی یک مهمانی برای آینده نزدیک هستید؟ قصد تشکر از مهمانان مراسم تان را دارید که هدیه برایتان آورده اند؟ دوستی دارید که مدتی است بیمار است و قصد روحیه بخشیدن به او را دارید؟ به هر حال و در هر موقعیتی روز جهانی لوازم التحریر می تواند برای شما هر روز باشد و از آن لذت ببرید.

روز جهانی لوازم التحریر

روز جهانی لوازم التحریر

در نهایت سایت تحریر20 امیدوار است تا با وجود همه ی تکنولوژی های روزافزون سهمی در راه زنده نگه داشتن هنر نوشتار داشته باشد و در همین راستا انواع لوازم التحریر ارزان و با کیفیت مناسب را در سریعترین زمان ممکن در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *