تحول مداد ها از مداد معمولی تا مداد وپکس (WOPEX)

مداد وپکس

وپکس (WOPEX) چیست؟

استدلر (STAEDTLER) ماده کاملاً جذبی را تحت عنوان وپکس (WOPEX) ابداع کرده که از آن در تولید مداد وپکس  و محصولاتی مانند مداد نوریس اکو ۱۸۰ و مداد رنگی نوریس ۱۸۵ استفاده می‌کند.

وپکس متشکل از گرافیت یا رنگ‌دانه‌ها در مغزی و سطوح مرکب از چوب و پلاستیک (WPC) است. این ترکیبات به صورت دانه‌های ریزی ذوب و فرآوری شده و طی فرایندی خاص قالب‌گیری می‌شود.

چوب استفاده شده در مدادهای وپکس از جنگل‌های دارای گواهی PEFC تهیه شده و به همین دلیل این مدادها متضمن پایداری منابع طبیعی چوب به شمار می‌روند.

ساخت مداد وپکس با فن‌آوری پیش رو کیفیتی شاخص در این مداد به ارمغان آورده است.

.

مزایای مداد وپکس

مداد های وپکس ممکن است در نگاه اول، مانند مداد های معمولی به نظر برسند اما واقعاً متفاوت‌اند.

به محض اینکه این مداد را در دست بگیرید متوجه تفاوت‌ها خواهید شد. چگالی بالا که کمی مداد را سنگین‌تر کرده و سطحی مانند مخمل که در دست نگاه داشتن را آسان می‌کند. مداد خورده‌های چوب نخواهد داشت، حتی اگر تحت فشار زیاد باشد.

در هنگام نگارش، طراحی و یا رنگ‌آمیزی، تفاوت‌ها بیشتر به چشم خواهد آمد.

مداد وپکس

مغزی یکنواخت مداد این امکان را به مداد می‌دهد تا به روانی و آسانی روی کاغذ سر بخورد. سطح نرم و ارگونومیک و مغزی با مقاومت بسیار بالا در برابر شکنندگی تجربه نگارشی منحصربه‌فرد را فراهم می‌کند.

یکی از کارهایی که مدتی نه چندان طولانی در تمام دنیا باب شده است رنگ آمیزی بزرگسالان است. در ابتدا خیلی به نظر نمی رسید که این سرگرمی تا این حد طرفدار پیدا کند اما در مدت کوتاهی توانست طرفداران زیادی پیدا کند.

نخستین کتاب رنگ‌آمیزی بزرگسالانش توسط جوهانا بسفورد  منتشر شد. از آنجاکه رنگ آمیزی کاری کودکانه بود، هیچ کس فکر نمی کرد که این کتاب ها بتواند به فروش برسد. اما از آن زمان تا امروز، بیش از بیست میلیون جلد از کتاب‌های این مؤلف جوان اسکاتلندی، در سراسر دنیا به فروش رفته است

.

.

برای خرید و مشاهده انواع مداد در فروشگاه تحریر ۲۰ کلیک کنید:

                                                                                                                             مشاهده و خرید مداد تحریر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *