وبلاگ

برندهای معتبر لوازم التحریر ایرانی کدامند؟

برندهای معتبر لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی

برندهای معتبر لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی کدامند؟

بدون شک، شما هم از جمله افرادی هستید که حداقل یک دوره و یا بیشتر با لوازم التحریر و نوشت افزار سروکار داشته اید و با آن زندگی کرده اید.

هر دانش آموز، دانشجو، کارمند، نقاش، معلم و استادی لوازم التحریر را ابزار کار خود می بیند که بدون آن امکان ادامه ی تحصیل، درس خواندن، نقاشی کشیدن و امکان آموزش میسر نخواهد بود.

خودکار به عنوان پرکاربردترین انواع لوازم تحریر به حساب می آید و به همین دلیل اکثر افراد به دنبال خودکاری خوب و با کیفیت می گردند.

همچنین هر دانشجو یا دانش آموزی، نیاز به مداد تحریر، مداد رنگی، دفتر، روان نویس، پاک کن، تراش و غیره دارد و همیشه به دنبال برندی می گردد که هم از لحاظ کیفیتی و هم از لحاظ قیمتی مناسب باشد.

کارمندی که روزانه با لوازم اداری نظیر منگنه زن، زونکن اداری، پانچ و پایه چسب سروکار دارد و بارها و بارها در طول روز از آن ها استفاده می کند، به دنبال برندی است که خراب نشود، ارزان باشد و برای وی با صرفه باشد.

اگر نقاشی بخواهد اثر خود را زیبا و هنرمندانه بر روی کاغذ بکشد، بدون شک، نیاز اولیه او یک ست مداد رنگی با کیفیت است.

پس بهتر است برندهای معتبر لوازم تحریر و نوشت افزار ایرانی را بشناسیم تا هنگام نیاز، بهترین برند را انتخاب کنیم.

برندهای ایرانی پیشرو در تولید نوشت افزار و لوازم تحریر

خوشبختانه کشور ایران، در زمینه تولید لوازم تحریر با کیفیت، در سال های اخیر عملکرد مناسبی داشته است و نوشت افزارهای با کیفیت، کاربردی، ارزان و با دوام را روانه ی بازار کرده است.

فناوری های نوین از جمله اینترنت، امکان مقایسه برندها، قیمت ها و خرید آسان را فراهم آورده است و با وجود فروشگاه های معتبر اینترنتی، به راحتی می توان لوازم التحریر مورد نظر را از طریق اینترنت در سریع ترین زمان خریداری کرد.

یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی که امکان خرید اینترنتی لوازم تحریر، لوازم اداری و هنری و نوشت افزار ایرانی اسلامی با قیمت ارزان را میسر کرده است، فروشگاه تحریر20 (www.tahrir20.com) است.

فروشگاه تحریر20، به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های تخصصی لوازم التحریر، با داشتن نماد اعتماد دو ستاره، قیمت های ارزان، امکان خرید به صورت عمده و خرده و ارسال سریع و ارزان، مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است.

در ادامه تعدادی از برندهای معتبر لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی که در این فروشگاه اینترنتی نیز موجود بوده و طرفداران زیادی دارند را معرفی می کنیم:

آریا: استعدادتو شکوفا کن

اگر شما هم تابحال برای خرید لوازم مهد کودک برای فرزند خرد سال خود اقدام کرده باشید، حتما با نام برند آریا آشنا هستید.

برند آریا با نام تجاری نقش تندیس آریا، پیشرو در صنعت لوازم التحریر و ملزومات و لوازم مورد نیاز مهد کودک بوده و اولین برند تولیدکننده خمیر بازی و خمیر مجسمه سازی در ایران می باشد.

برند آریا از سال 1340 فعالیت خود را شروع کرده است و تا چند دهه اخیر، تنها به عنوان تولید کننده خمیر بازی و خمیر مجسمه سازی فعالیت داشته است. اما در حال حاضر، این برند با کیفیت و مرغوب ایرانی، انواع مدادرنگی، مداد، پاستل، گواش، رنگ انگشتی، رنگ گریم، آبرنگ، ظرف غذاخوری، لیوان آب خوری، قمقمه و انواع لوازم فکری را تولید می کند.

برند آریا، برندی کاربردی برای کودکان و دانش آموزان مقطع پیش دبستانی و دبستان و مهدکودک هاست. اگرچه محصولات این برند، نسبت به نمونه های مشابه از قیمت بالاتری برخوردار است، اما کیفیت تمامی محصولات آن بالاست و دوام و ماندگاری بالایی دارد.

سی بی اس (CBS): سیمای بی نظیر استقامت

برند سی بی اس، برندی ایرانی است که محصولات با برند پارسیکار را نیز تولید می کند. این برند که تحت حمایت شرکت اشکان تجارت است، در زمینه ی تولید انواع مداد، مداد رنگی، پاک کن، تراش، خط کش، ماژیک رنگ آمیزی، گواش و خمیر بازی و سایر لوازم التحریر فعالیت می کند، و برخی محصولات که تکنولوژی تولید آن ها در اختیار این برند نیست، در کشورهای خارجی نظیر چین تولید شده و در ایران بسته بندی و عرضه می شود.

محصولات برند CBS از کیفیت خوبی برخودار است و در سال های اخیر قیمت آن رو به افزایش بوده است و نمی توان آن را برندی ارزان قیمت دانست.

کرونا: ارزان و با کیفیت

برند کرونا نیز مشابه با برند سی بی اس، در داخل ایران فعالیت می کند و در سال های اخیر، محصولاتی را که تکنولوژی تولید آن را در اختیار دارد روانه بازار کرده است.

همچنین محصولاتی که در کشورهای خارجی تولید می شود را بسته بندی و وارد بازار می کند. کرونا به عنوان یک برند ایرانی ارزان و با کیفیت شناخته شده است که محصولاتی نظیر ماژیک وایت برد، جوهر یدک ماژیک، خط کش، ست ابزار ترسیم، پرگار، خودکار رنگی، غلط گیر، تراش و پاک کن را تولید کرده و در سال های اخیر نیز کاغذ A4 با نام این برند نیز در بازار به فروش می رسد.

پاپکو: بهترین ها پاپکو را انتخاب می کنند

شرکت پاپکو با نام پارسا پلاستیک در سال 1363 و با هدف مدیریت اسناد و مدارک در سازمان ها، شرکت ها، مدارس و موسسات و غیره فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه به عنوان برندی شناخته شده و قابل اطمینان در میان موسسات و ادارات به حساب می آید.

اگر قصد خرید لوازم اداری و نوشت افزار مورد نیاز دفتر کار را دارید این برند می تواند اکثر احتیاجات شما را برطرف سازد.

این برند انواع پوشه دکمه دار، کاور، اکسپندینگ فایل، کیف فایل، کلاسور وزونکن را تولید می نماید.

 

لوازم تحریر پاپکو

پاپکو برندی صد در صد ایرانی بوده که قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی می باشد. با محصولات پاپکو، اسناد و مدارک تحت کنترل شما هستند.

همگی این برندهای معروف لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی در کنار سایر برندها، مجموعه ای از نوشت افزار با کیفیت و ارزان قیمت را در اختیار شما قرار می دهند.

رازی: همه راضی از چسب رازی

گروه صنعتی رازی در سال 1359 فعالیت خود را آغاز نمود و به تولید انواع چسب صنعتی و خانگی مشغول شد. این برند، معتبرترین برند تولید کننده انواع چسب هاست و چسب مایع، چسب همه کاره، چسب فوری، چسب نواری و چسب قطره ای از جمله تولیدات این برند است.

کیفیت برند رازی در کنار قیمت آن معقول بوده و می تواند خریدی با صرفه اقتصادی را برای شما به همراه داشته باشد.

برندهای لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی موجود را بشناسیم!

در این بخش به صورت تیتروار، به برندهای لوازم تحریر ایرانی موجود در فروشگاه تحریر20 اشاره می کنیم:

خودکار: برند کیان، بیک.

خودکار کیان، خودکاری با کیفیت و ساخت ایران است که با بهره گیری از تکنولوژی، از نسل سوم جوهر خودکار از نوع OBG، خودکاری روان با نوشتار یکنواخت را تولید کرده است.

این خودکار دارای طراحی ارگونومیک است، جوهر پس نمی دهد و بدنه آن از جنس کریستال شفاف و مقاوم در برابر ضربه و اشعه UV است.

برای خرید خودکار کیان با قیمت ارزان به صورت عمده و خرده، می توانید به فروشگاه تحریر20، دسته خودکار و روان نویس سر بزنید.

دفتر: آرمان، پایکو، پاسارگاد، شفیعی.

به منظور تقویت فرهنگ غنی ایرانی، دفتر مشق ایرانی اسلامی در سبد محصولات این فروشگاه قرار دارد.

نوشت افزار مدرسه (مداد، تراش، پاک کن، اتود، لاک غلط گیر و غیره): سی بی اس، پارسیکار، سبز، کرونا، ادمیرال (ام دی اف)، پارس.

مداد رنگی: آریا، لاک پشت ایرانی، ام دی اف، سبز، سی بی اس.

ماژیک: سفیر، کرونا.

ماژیک شارژی کرونا امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و می توان با تعویض یدک درون آن، مدت ها از آن استفاده مجدد نمود.

لوازم مهدکودک (خمیر بازی، رنگ انگشتی، گواش، پاستل، رنگ گریم): آریا، سی بی اس.

در این زمینه آریا قدرتمندترین برند تولید این لوازم است و برند سی بی اس نیز برخی از لوازم مهدکودک نظیر خمیربازی، پاستل و گواش را تولید می کند.

لوازم اداری: کرونا، پاپکو، تاپکو، تحریرات، نوآوران، سهند، سنا پلاستیک.

 

دیدگاهی در مورد “برندهای معتبر لوازم التحریر ایرانی کدامند؟

  1. namat hasani گفت:

    باسلام .سایت خرید خوبی است اما خطا میزنه

    1. تحریر بیست گفت:

      درصورت داشتن مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *