وبلاگ

آغاز همکاری سایت کوپن کد با فروشگاه تحریر20

آغاز همکاری با سایت کوپن کد

آغاز همکاری با سایت کوپن کد 

به مناسبت رفاه حال مشتریان عزیز و پس از گذشت یکسال از راه اندازی فروشگاه تحریر20 (سایت فروشگاهی تخصصی لوازم التحریر)، مدیریت این مجموعه فروشگاهی، اقدام به آغاز همکاری با سایت کوپن کد و ارائه ی بن تخفیف مناسبتی نموده است.

سایت کوپن کد دات کام، با ارائه ی بن تخفیف از فروشگاه های آنلاین، به مشتریان و خریداران عزیز فروشگاه های اینترنتی این امکان را می دهد تا به صورت دوره ای، کالاهای مد نظر خود را با تخفیف خریداری نمایند.

نحوه دریافت بن تخفیف در این سایت معتبر با شعار «با کوپن کد، همه چی ارزون تره!!»، بدین صورت است که با مراجعه به وب سایت این مجموعه و جستجو بر حسب نام کالای مورد نیاز یا برند خاص، کد تخفیف به شما ارائه می شود.

همچنین در این وب سایت، شما امکان جستجو بر اساس دسته بندی را خواهید داشت.

تنها کافی است بر روی لینک مربوطه که در صفحه سایت کوپن کد، به شما نشان داده می شود، کلیک نموده و وارد سایت فروشگاه مد نظر شوید.

در ادامه شما قادر خواهید بود تا با مراجعه به وب سایت فروشگاهی و وارد نمودن کد تخفیف، از میزان تخفیف مد نظر بهره ببرید.

تحریر 20 به عنوان فروشگاه آنلاین و تخصصی لوازم تحریر، نوشت افزار، لوازم اداری و ملزومات مورد نیاز مهدها و مدارس، سعی نموده تا با ارائه محصولات با کیفیت با پایین ترین قیمت، لذت خریدی آسان و سریع را به شما دانش آموزان، دانشجویان و اولیای گرامی هدیه‌ دهد.

تحریر20، علاوه بر ارائه ی انواع لوازم التحریر نظیر مداد، خودکار، روان نویس، مداد رنگی، ماژیک، دفتر، دفترچه، لوازم اداری و لوازم مهدکودک با ارزان ترین قیمت بازار، اقدام به آغاز همکاری با سایت کوپن کد نموده و به صورت دوره ای و مناسبتی کدهای تخفیف را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

هر کد تخفیف در نظر گرفته شده، تا مدت زمان معینی اعتبار دارد و بر حسب میزان خرید شما، تا زمان در نظر گرفته شده می توان از آن استفاده نمود.

با استفاده از این کدهای تخفیف که در وب سایت رسمی، صفحه اصلی اینستاگرام و تلگرام تحریر20 دات کام و همچنین وب سایت و کانال تلگرام کوپن کد، اطلاع رسانی می شود، قادر خواهید بود تا خریدی آسان، امن، سریع و البته ارزان را تجربه نمایید.

ارسال لوازم تحریر و نوشت افزار خریداری شده به سرتاسر ایران انجام می شود و هزینه های پستی، مطابق با هزینه های رسمی پست ایران محاسبه و ارائه می گردد.

به منظور آگاهی بیشتر از قوانین خرید، شیوه ارسال و سایر موارد، می توانید به صفحه قوانین، راهنمای خرید، درباره ما و سوالات متداول فروشگاه تحریر20 مراجعه فرمائید.

 

دیدگاهی در مورد “آغاز همکاری سایت کوپن کد با فروشگاه تحریر20

  1. علیرضا گفت:

    سلام وقت بخیر جا داره تنوع کالا بیشتر بشه و موجودی انبار در هیچ یک از لوازم التحرير کم نباشد

    1. سلام. بله دوست عزیز. تمام تلاش ما ارتقای تنوع محصولات هست. ممنون‌ از نظر شما.

  2. Mahnaz گفت:

    سلام. قیمتهاتون خیلی خوب و عالیه
    میشه بوک مارک هم بیارید؟و تنوع لوازم تحریر فانتزیتونا بیشتر کنید؟ممنونم

    1. با سلام و تشکر از نظرتون.
      تنوع اجناس در تحریر20 روز به روز رو به افزایش هست و هر روزه محصولات جدیدی بسته به نیاز شما مشتریان عزیز به سبد محصولات ما اضافه میشه.
      حتما مواردی که فرمودید مدنظر قرار میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *