مدادرنگی و خواص فوق العاده ی آن

مداد رنگی

مداد رنگی ها می توانند برای مصارف و کاربردهای متنوع و زیادی مورد استفاده قرار گیرند.

این ابزار هنری می تواند برای نقاشی های ساده و کودکانه تا نقاشی های حرفه‌ای که قابلیت نمایش در گالری های هنری را دارا هستند مورد استفاده قرار گیرد.

کودکان معمولا از آن برای نقاشی کردن در دفترهای نقاشی و خلق آثار کودکانه استفاده می کنند. استفاده از مداد رنگی می تواند اوقات فراغت مناسبی را برای کودک شما به همراه داشته باشد و قادر است تا استعدادهای هنری فرزند دلبند شما را از حالت بالقوه به حالت بالفعل در آورده و شکوفا نماید.

به یاد داشته باشید که این ابزار نوشت افزاری چیزی فراتر از یک ابزار ساده است. می تواند تفکرات ما را به صورت فیزیکی نمایش دهد و می تواند سبک هنری ویژه ای را نمایان سازد.

لحظه لحظه احساسات ما و شما می تواند در هر رنگی از رنگین کمان یا دیگر نقاشی های رنگین بازتاب داده شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مدادرنگی به دست آورید، به جای درستی سر زده اید!!!!

اما واقعا مداد رنگی چیست؟

آیا به مانند مدادشمعی های رنگی است یا چیزی فراتر از آنهاست؟

امروز در این مقاله ما یاد می گیریم که مداد رنگی چیست و چه پیشنهادات شگفت انگیزی را می تواند در اختیار شما قرار دهد؟

هنگامی که بسیاری از ما در مورد مدادرنگی فکر می کنیم، اغلب به یاد کتاب های رنگین می افتیم. در حالی که این مداد برای رنگ کردن دفتر و کتاب هاست، می تواند با دست هنرمندانی بزرگ به خلق آثاری شگفت انگیز تبدیل شود.

کودکان در حال نقاشی

گاهی اوقات این آثار در گالری های هنری نمایش داده شده و میلیون ها تومان به فروش می رسند.

اکثر مدادرنگی ها از چوب ساخته شده اند و مغز رنگی آن‌ها نیز از جنس پارافین یا روغن است. این مدادها وزن سبکی داشته و می توانند رنگ های مختلف و متنوعی داشته باشند. اکثر آن‌ها در بسته های ۱۲ تایی به فروش می رسند و تعداد آن بسته به کاربردی است که شما از آنها انتظار دارید. فارغ از اینکه چه مدادرنگی را انتخاب می کنید، از داشتن آنها لذت ببرید.

انواع مختلف مدادرنگی ها چیست؟

دو نوع از مدادرنگی وجود دارد که می تواند در گزینه های انتخابی شما برای خرید قرار گیرد. اولین نوع و رایج ترین نوع آن پارافینی است. این مداد رنگی ها به نسبت همتای روغنی خود ارزان تر بوده و برای یادگیری نقاشی و رنگ آمیزی می توانند بسیار مناسب باشند. پارافین توسط چوب احاطه شده تا بتوانند به راحتی در دست قرار گیرد. معمولا این نوع مدادرنگی در رنگ های متنوعی وجود دارد و می تواند توسط هنرمندان نیز مورد استفاده قرار گیرد. یادتان باشد که این نوع از مداد رنگی می تواند مغز سخت یا نرمی داشته باشد.

نوع دیگری از این نوشت افزار دوست داشتنی از جنس روغن است و این روغن معمولا گیاهی است!!! این مدادرنگی ها انتخاب اکثر نقاشان در سرتاسر دنیاست و به نسبت نمونه ی قبلی قیمت بالاتری دارد و می تواند در رنگ های متنوعی مورد استفاده قرار گیرد.

color pencils

 

هریک از مدادرنگی های معرفی شده چه خصوصیات و مزایایی دارد؟

حال پس از کسب اطلاعات کافی در مورد انواع مداد رنگی ها، نوبت به این می رسد که در مورد مزایای آن‌ها صحبت نماییم. ابتدا با نوع پارافینی آن شروع می کنیم. مدادرنگی های پارافینی نسبت به همتای روغنی خود از استحکام بالاتری برخوردارند و معمولا به سادگی نمی شکنند. همین دلیل کافی است که مناسب بودن آنها برای کودکان خردسال را تایید نماید. از دیگر مزایای مهم این نوع قیمت مناسب تر آنهاست.

اما مزایای مداد رنگی های روغنی چیست؟ این مدادرنگی ها گران قمیت تر هستند، اما معمولا از تنوع رنگی بالاتری برخوردارند. این همان چیزیست که نقاشان و هنرمندان به دنبال آن هستند. خلق اثار هنرمندانه توسط این نوع از مداد، چشم نوازتر است. حال فارغ از نوع مداد رنگی، از خرید آنها و گذراندن اوقاتتان با آنها نهایت لذت را تجربه کنید.

آیا مداد رنگی در آرامش شما و کودک دلبندتان نقشی ایفا می کند؟

همگی ما در دنیایی زندگی می کنیم که سرشار از استرس ها و نگرانی هاست. استرس می تواند انواع مشکلات روحی، روانی و جسمی را به همراه داشته باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش استرس و حفظ آرامش نقاشی با مدادرنگی است. نقاشی تنها، وسیله ی سرگرمی کودکان نیست، میلیون ها بزرگسال در سرتاسر جهان وجود دارند که روزانه خود را سرگرم به نقاشی می کنند و از آن لذت می برند. کتاب های رنگ آمیزی برای کودکان و افراد بزرگسال وجود دارد که رنگ آمیزی تصاویر آنها، متناسب با سن، می تواند شوق و اشتیاق زیادی را در فرد ایجاد نماید. معجزه ای در رنگ آمیزی وجود دارد که کلمات قادر به بیان نمودن آن نیستند. برخی علاوه بر رنگ آمیزی به نقاشی نیز توجه خاصی دارند و این گونه تمامی استرس را از خود دور می کنند. پس اگر شما روزانه با استرس دست و پنجه نرم می کنید، بهترین راه رهایی از آن نقاشی کردن و استفاده از این مدادهای جادویی است.!! پس منتظر چه هستید؟ همین الان شروع کنید.

 

بهترین هدیه ای که می توانید بدهید همین مداد رنگی هاست.

آیا هنرمندی در جمع خانوادگی شما وجود دارد؟ شاید حتی مادربزرگ شما نیز رنگ آمیزی کتاب ها را دوست داشته باشد. مداد رنگی از هدیه های فوق العاده ای است که می توانید تقدیم عزیزانتان کنید. برخلاف هدیه های دیگری که ممکن است فقط چندبار در سال استفاده شود، مداد رنگی می تواند هر روز مورد استفاده قرار گیرد!! پس چرا درنگ می کنید، مدادهای رنگی را تقدیم عزیزانتان کنید.

 

One thought on “مدادرنگی و خواص فوق العاده ی آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *