وبلاگ

انواع لوازم التحریر و نوشت افزار مورد نیاز در دفتر کار

نوشت افزار اداری کاربردی

هشت نوع از لوازم التحریر و نوشت افزار اداری کاربردی برای دفتر کار

برای خرید اینترنتی لوازم التحریر و نوشت افزار اداری کاربردی از فروشگاه تحریر 20 بر روی دسته مورد نظر کلیک کنید:

نوشت افزار           ابزار نقاشی و رنگ آمیزی             دفتر و دفترچه           ابزار اداری             ملزومات مهدکودک                 فانتزی و هدیه

لوازم التحریر و نوشت افزارهای سنتی هنوز هم در دنیای امروزی پرطرفدار هستند و لوازم الکترونیکی و دنیای مجازی هنوز هم جای آن ها را نتوانسته است بگیرد. به همین دلیل است که در این مقاله به شما خواهیم گفت که هشت نوع از لوازم التحریر و نوشت افزار اداری کاربردی و مورد نیاز در دفتر کار شما چیست و چرا نباید آن ها را از قلم انداخت. ما در ادامه از هشتمین وسیله ی ضروری به سمت اولین وسیله ی ضروری قدم خواهیم گذاشت:

8- ماژیک هایلایت یا علامت زن

فرض کنید که شما در حال خواندن کتاب، مجله، روزنامه و یا سند و مدرکی هستید و کلماتی خاص توجه شما را به شدت جلب می کند. ماژیک هایلایت یا علامت زن بهترین وسیله برای جدا کردن آن قسمت خاص از سایر قسمت هاست. شما یبا این کار به نکات مهم و ضروری سریع تر از قبل دسترسی خواهید داشت.

البته از یاد نبرید که هرکجای یک نوشته را با هایلایت علامت گذاری نکرده و فقط نکات مهم را هایلایت کنید تا از هدف اصلی دور نشوید!!

کارمند مرتب و منظم و البته خلاق همیشه ماژیک هایلایت را در دفتر کار به همراه دارد!!

مشاهده انواع ماژیک هایلایت در فروشگاه تحریربیست با تخفیف ویژه.

7- دستگاه منگنه زن

در شماره ی هفت از لیست ما دستگاه منگنه زن یا دستگاه دوخت قرار دارد به عنوان نوشت افزار اداری کاربردی قرار دارد. همانگونه که مشخص است منگنه زن بهترین وسیله برای متصل کردن کاغذها به یکدیگر است. مطمئن باشید که سوزن منگنه را نیز خریداری کرده باشید.

با دستگاه های منگنه زن بزرگ شما می توانید تعداد کاغذ بیشتری را به یکدیگر متصل نمایید. همچنین می توانید کاغذها را به دیوار نیز متصل نمایید. برای تبدیل شدن به کارمندی منظم و مرتب، دستگاه منگنه زن را دوست خود بدانید!!!

6- پاکت نامه

شاید بسیاری از شما خوانندگان گرامی تعجب کنید که چرا پاکت نامه در دسته ی لوازم اداری مهم قرار گرفته است. اما نیازی به تعجب نیست. نامه نگاری از روش هایی رایجی است که نه تنها در گذشته بلکه امروزه نیز به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. پاکت نامه تنها برای ارسال نامه نیست، بلکه برای ارسال چک، دعوت نامه، کارت ویزیت، و سایر موارد نیز به کار گرفته می شود. پاکت نامه به عنوان نوشت افزار اداری کاربردی به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آنچه نیاز است را تحویل فرد دیگری دهید.

5- کاغذ سفید

پنجمین نوشت افزار مهم و البته کاربردی در دفتر کار کاغذ سفید است. کاغذ بهترین راه حفظ نوشته ها و بهترین راه پیاده سازی آنچیزی است که در ذهن شما می گذرد. همچنین می توان نمودار و جداول را بر روی آن ترسیم نمود. هیچ گاه کاغذهای خود را بر روی میز به حال خود رها نکنید، چراکه ممکن است تصادفا گم شده یا از بین بروند.

اگر همه چیز را بخواهید در ذهن خود تحلیل کنید، به سختی می تواند برای هریک راه حل مناسبی پیدا کنید. کاغذ به شما کمک می کند تا آنچه در ذهن است را پیاده نموده و بتوانید ایده های جدید و خلاقانه ای ارائه دهید. اگر می خواهید خود را به عنوان کارمند خلاق و کارآ معرفی نمایید، کاغذ را همراه و همیار خود بدانید.

4- مداد

در نیمه ی اول نوشت افزار کاربردی ما مداد را مشاهده می کنیم. مداد تنها برای کودکان ساخته نشده است و نوشت افزاری مختص کلاس درس نیست. مدادها بسیار کاربردی هستند، چرا که نیاز به جوهر نداشته و ماندگاری بالایی نیز دارند. واضح است که اگر شما در دفتر کار یا میز کار خود مداد دارید، داشتن پاک کن و تراش نیز الزامی است.

مشاهده ی انوع مختلف مداد در فروشگاه تحریربیست با تخفیف و قیمت های فوق العاده.

3- دفترچه یادداشت

در رتبه سوم نوشت افزار کاربردی اداری، دفترچه یادداشت قرار می گیرد. مطمئن شوید که به تعداد کافی دفترچه یادداشت به همراه دارید. دفترچه یادداشت مکانی است که به شما کمک می کند تا نام و شماره تلفن و سایر موارد مشابه را در ان وارد کرده و همیشه به همراه داشته باشید. به همین دلیل است که رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

به شما پیشنهاد می دهیم تا در کنار تلفن خود بر روی میز کار، همیشه یک مداد یا خودکار و دفترچه یادداشت داشته باشید. بدین ترتیب شما زمان را صرف جستجو به دنبال آن نمی کنید.

مشاهده انواع دفترچه یادداشت در فروشگاه تحریربیست

2- دفتر

رتبه ی دوم نوشت افزار اداری کاربردی را دفتر به خود اختصاص داده است. دفتر از ابزار بسیار ضروری در محیط کار است. دفتر می تواند حجم بالایی از اطلاعات مختلف را در خود جای دهد. شما می توانید انواع مختلف نمودار، گراف، لیست، جداول و سایر موارد مشابه را در دفتر و به صورت یکجا داشته باشید.

همچنین هرگاه نیاز به به کاغذ دارید می توانید سریعا آن را از دفتر خود جدا نمایید.

مشاهده دفترهای متنوع در فروشگاه تحریربیست.

1- خودکار و روان نویس

بدون شک، مهمترین نوشت افزار اداری کاربردی که رتبه ی یک از لیست ما را به خود اختصاص داده است خودکار و روان نویس است. بله!! همین گونه است، خودکار نوشت افزاری ضروری است که نقش آن در دفتر کار غیرقابل انکار است. اگر شما فردی دارای کسب و کار هستید، باید خودکار یا روان نویس با کیفیتی را همیشه به دنبال خود داشته باشید. کنفرانس، جلسات و ملاقات ها مکان هایی است که نیازی برای نوشتن وجود دارد.

هیچگاه به یک عدد خودکار اکتفا نکنید، بلکه بسته خودکارهای با رنگ های مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مشاهده ی انواع روان نویس و خودکار در فروشگاه تحریربیست با بهترین قیمت و تخفیف های ویژه

منبع:

http://blog.printstop.co.in/8-types-office-stationery/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *