قوانین خرید عمده لوازم التحریر

قیمتها در فروشگاه تحریر20 کاملا منصفانه و با سود بسیار پایین محاسبه شده اند. ولی با این حال جهت رفاه همکاران، مدارس و یا شرکتها، جهت خرید عمده لوازم التحریر می توانید سبد کالای خود را تکمیل کرده و سفارش خود را ثبت کنید. منتهی روش پرداخت کارت به کارت را انتخاب کنید.

تیم فروش تحریر۲۰ پس از بررسی، میزان تخفیف همکاری و هزینه ارسال را محاسبه نموده و مبلغی که باید واریز کنید را طی تماس تلفنی به شما اطلاع خواهند داد.

درصورت تمایل و واریز از طرف شما ارسال انجام خواهد شد.

قوانین ارسال لوازم التحریر عمده

سیاست فروشگاه تحریر20، ایجاد بستری به منظور خرید عمده لوازم التحریر ارزان می باشد و این امکان برای تمامی مشتریان در سرتاسر کشور مهیا شده است.

خرید عمده لوازم التحریر در فروشگاه تحریر20 تابع قوانین و مقرراتی است که در ادامه این قوانین آورده شده است.

سفارشاتی که در هر روز ثبت می شوند، پس از بسته بندی در 2الی 3 روز کاری بعد جهت ارسال تحویل پست و یا باربری می شوند. البته در شرایط فروش ویژه و ایامی مانند بازگشایی مدارس ممکن است زمان ارسال بیشتر از معمول شود.

برای شهر اصفهان ، حمل و نقل با نرخ ثابت 45000 تومان و برای شهرهای دیگر و دیگر استانها ارسال به 2 روش پست پیشتاز و ارسال از طریق باربری(برای خرید لوازم التحریر عمده یا وزن بالا) امکان پذیر است.

هزینه پست سفارشی و یا پیشتاز بسته به وزن مرسوله (که از 37 هزار تومان شروع می شود) توسط سیستم محاسبه می گردد و به جمع کل فاکتور افزوده می شود. یعنی مبلغ پرداختی شما شامل جمع فاکتور و هزینه ارسال پستی است و پس از آن شما هزینه اضافی دیگری جهت ارسال پرداخت نمی کنید.

پیشنهاد می شود افرادی که برای دریافت کالا عجله دارند پست پیشتاز یا باربری را انتخاب کنند و در غیر اینصورت از گزینه پست سفارشی با هزینه کمتر استفاده نمایند. البته درصورت خرید عمده لوازم التحریر، که معمولا وزن مرسوله زیاد می شود، هزینه ارسال پستی زیاد می شود و روش باربری به صرفه تر خواهد بود.

هزینه ارسال توسط باربری برای هر کارتن 80هزار تومان در نظر گرفته شده است.

هزینه باربری از اصفهان تا مقصد توسط ما در مبدا پرداخت می شود و اگر در مقصد هزینه های اضافی (مانند هزینه انبار داری، پیک، ارسال مجدد یا ارسال به حومه و …) دریافت شود، به عهده خریدار می باشد.

 

لازم به ذکر است که در صورتی که پرداخت وجه فاکتور  به صورت آنلاین صورت گرفته باشد، لازم است تحویل گیرنده، کارت شناسایی مطابق با فاکتور ارائه نماید.

تحریر 20 با داشتن نماد اعتماد تجارت الکترونیک( e-namad) از وزارت صنعت و معدن و همچنین پروتکل ssl  پرداختی امن و با اطمینان خاطر را برایتان فراهم می نماید.

بازگرداندن کالا

مرجوع نمودن کالا فقط در صورت وجود عیب فیزیکی و یا عدم تطابق فاکتور با جنس مورد تحویل امکان پذیر است.و در این صورت لازم است با شماره تلفن های پشتیبانی سایت تماس گرفته شود.

 

امید است به یاری خداوند و همراهی شما عزیزان بتوانیم در حیطه قوانین بیان شده هر روز در جهت رضایت  هر چه بیشتر شما گام برداریم.