در بازار کسب و کار اینترنتی، تحریر ۲۰ به عنوان پیشگامی در فروش نوشت افزار و لوازم التحریر خود را معرفی کرده است.

آنچه باعث شده است تا هر روز افراد بیشتری از این فروشگاه خرید کنند (علاوه بر قیمت های منصفانه و پشتیبانی خوب) این است که با وجود داشتن نماد اعتماد تجارت الکترونیک 2 ستاره(e-namad) و پروتکل ssl مشتریان می توانند با اطمینان و آسودگی خاطر خرید کنند.

اما علت پایین بودن قیمت ها در تحریر۲۰ چیست؟

خط مشی اصلی فروشگاه اینترنتی تحریر۲۰، تامین کالا به بهترین قیمت در کنار کیفیت بالا درجهت رضایت مشتری است.

از آنجاکه بهترین تبلیغ رضایت مشتریان و تبلیغ چهره به چهره می باشد،  سعی ما بر آن است تا به جای صرف هزینه های سنگین در بخش تبلیغات، با کاهش قیمت ها، خریدی به صرفه و دلپذیر را به خریداران عزیز هدیه دهیم.

دلیل دیگر برای پایین بودن قیمت های تحریر۲۰، این است که بخش اعظمی از کالاها عرضه شده در فروشگاه به صورت مستقیم توسط تحریر۲۰ از تولید کننده اصلی، تامین یا وارد می شود. بدین شکل بخش زیادی از هزینه واسطه های مختلف حذف شده و کالا با بهترین قیمت به دست خریدارن محترم میرسد.

خرید عمده

قیمتها در فروشگاه تحریر20 کاملا منصفانه و با سود بسیار پایین محاسبه شده اند. ولی با این حال جهت رفاه همکاران، مدارس و یا شرکتها سعی می کنیم برای خرید های عمده و مبالغ بالا شرایط خاصی در نظر بگیریم. برای اینگونه خرید ها امکان تخفیف درصدی و یا امکان ارسال رایگان وجود دارد.

همکاران گرامی، مدیران محترم مهدها، مدارس و ارگانها و… ، شما جهت خرید عمده لوازم التحریر می توانید سبد کالای خود را تکمیل کرده و سفارش خود را ثبت کنید. منتهی روش پرداخت کارت به کارت را انتخاب کنید. تیم فروش ما پس از بررسی، میزان تخفیف همکاری و هزینه ارسال را محاسبه نموده و مبلغی که باید واریز کنید را طی تماس تلفنی به شما اطلاع خواهند داد.