ساعات کار: 9 تا 16

آدرس: اصفهان – میدان شهید علیخانی- ابتدای خ علم الهدی-بن بست صدف3- پ33-طبقه همکف – دفتر پشتیبانی تحریر20

تلفن تماس:  09302709152 (پاسخگویی روزهای غیرتعطیل 9 تا 16)

ایمیل: info[at]tahrir20.com

“سوالات متداول”

لطفا قبل از ارسال سوالات موارد زیر را مطالعه فرمایید:

چگونه می توانم به تحریر۲۰ اعتماد کنم؟

فروشگاه اینترنتی تحریر۲۰ علاوه بر بیش از ۳ سال سابقه کاری در زمینه فروش لوازم التحریر و ارسال چندین هزار سفارش موفق به سراسر ایران، که با رضایت کامل خریداران گرامی همراه بوده است، دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره می باشد. نماد اعتماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت بعد از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می گردد.

این سازمان بطور مداوم کسب و کارهای دارای نماد را بررسی می نماید. شما می توانید در ستون سمت راست صفحه اصلی این نماد را مشاهده کنید و با کلیک کردن بر روی آن از معتبر بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

علت پایین بودن قیمت ها در تحریر۲۰ چیست؟

خط مشی اصلی فروشگاه اینترنتی تحریر۲۰، تامین کالا به بهترین قیمت در کنار کیفیت بالا درجهت رضایت مشتری است.

از آنجاکه بهترین تبلیغ رضایت مشتریان و تبلیغ چهره به چهره می باشد،  سعی ما بر آن است تا به جای صرف هزینه های سنگین در بخش تبلیغات، با کاهش قیمت ها، خریدی به صرفه و دلپذیر را به خریداران عزیز هدیه دهیم.

دلیل دیگر برای پایین بودن قیمت های تحریر۲۰، این است که بخش اعظمی از کالاها عرضه شده در فروشگاه به صورت مستقیم توسط تحریر۲۰ از تولید کننده اصلی، تامین یا وارد می شود. بدین شکل بخش زیادی از هزینه واسطه های مختلف حذف شده و کالا با بهترین قیمت به دست خریدارن محترم میرسد.

آیا کالاهای عرضه شده در تحریر۲۰ اصل هستند؟

کالا هایی که دارای نماد “تضمین اصالت برند” هستند، توسط تیم تحریر۲۰ بررسی شده و اصالت برند آنها از سوی تحریر۲۰ ضمانت می شوند.

اگر خریدار گرامی پس از دریافت کالا متوجه غیراصل بودن کالا شود، تحریر۲۰ بدون چون و چرا هزینه کالا را به خریدار بازگشت می دهد.

آیا امکان خرید حضوری از تحریر۲۰ وجود دارد؟

خیر، کالاهای تحریر۲۰ صرفا از طریق فروشگاه اینترنتی به فروش می رسند.

پس از چه مدتی سفارش به دستم می رسد؟

سفارشات پس از طی مراحل حسابداری و بسته بندی, یک تا دو روز کاری بعد تحویل پست می شوند. زمان رسیدن به دست شما از این زمان، برای پست سفارشی بین ۲ تا ۵ روز و برای پست پیشتاز و باربری بین ۱ تا ۳ روز است.

آیا برای خرید کردن، ثبت نام و دریافت نام کاربری الزامی است؟

برای خرید از فروشگاه اینترنتی تحریر۲۰ ثبت نام الزامی نیست. ولی به شما پیشنهاد میکنیم در صفحه نخست سایت در عرض ۱ دقیقه ثبت نام انجام دهید تا هم از تخفیفات ما زودتر از دیگران باخبر شوید و هم در خریدهای بعدی نیاز به پر کردن اطلاعات و آدرس نداشته باشید.
برای اطلاع از نحوه ثبت نام و خرید، راهنمای خرید را بخوانید

روند خرید عمده به چه صورت است؟

جهت خرید عمده سبد کالای خود را تکمیل کرده و سفارش خود را ثبت کنید. منتهی روش پرداخت کارت به کارت را انتخاب کنید. تیم فروش پس از بررسی، میزان تخفیف همکاری و هزینه باربری را محاسبه نموده و مبلغی که باید واریز کنید را طی تماس تلفنی به شما اطلاع خواهند داد.

هزینه ارسال چقدر است؟

هزینه ارسال سفارش ها برای شهر اصفهان بطور ثابت، 45000 تومان و برای دیگر شهر ها و استانها بر اساس وزن بسته و مطابق با قیمت پست جمهوری اسلامی ایران توسط سیستم محاسبه می گردد. از آنجاکه ما جهت رفاه حال مشتریان مان، هزینه هایی مثل بسته بندی را در نظر نگرفته ایم، این هزینه از حدود 29 هزار تومان شروع می شود.

برای خرید عمده و خرید هایی که وزن مرسوله زیاد است می توانید روش ارسال توسط باربری را انتخاب کنید که 75هزار تومان درنظر گرفته شده است. درصورتی که هزینه بیشتر از این مقدار شود، مازاد آن محاسبه می شود.